HTML

Sovány vagyok és HÍZNI AKAROK!!!

Túl keveset foglalkoznak azzal, hogy hogyan lehet FELSZEDNI kilókat. Mindig csak a fogyás a téma. Pedig azt hiszem, sokan vagyunk, akik növelni szeretnénk a testsúlyunkat. Én is most éppen hízókúrába kezdek, teljesen tudományos(!) alapon, és ezen a blogon követhetitek, hogy mennyire járok sikerrel. Ráadásul így kényszerítve is vagyok arra, hogy folytassam a diétát/sportot/minden mást, ne adjam fel és másoknak is erőt és jó tanácsokat adhassak.

Friss topikok

Normális a testsúlyom???

2011.05.16. 16:59 Sovány fiú

Rá kellett döbbennem, hogy a hízókúrám egyik fő akadálya én vagyok: simán kihagyok étkezéseket.

Így hát a kegyetlen tények továbbra is:
magasság: 192 cm,
testsúly: 78 kg

A testtömegindex kalkulátor erre azt mondja, hogy

Az eredmény: 21.2
ÉRTÉKELÉS: Normál testtömeg

Oké, normál testtömeg. De akik hasonló problémával küzdenek (hízni akarnak), azok megértik, hogy ezt kevésnek tartom. Egyszerűen alig van valamilyen hús-zsír bevonat a csontjaimon :-| Tényleg sokkal egészségesebbnek érezném a kinézetemet, ha lenne rajtam még 8-10 kg.

A nehézség, hogy tényleg nem tartom az étkezéseket és így nem is viszek be elég energiát. Nagyon meg tudom érteni azokat is, akik velem ellentétben fogyni akarnak, de nem tudnak elég sok evést kihagyni. Nehéz a szokásos életvitelemen változtatni...

Legalább a testsúlyom (oké, helyes persze: a testtömegem) nem csökkent. Ez valószínűleg annak köszönhető, hogy a napi alapvető energiaigényemet beviszem. A számítás szerint ez: 1857 kcal/nap. Ehhez a számítást itt csináltam: http://www.sulypontklub.hu/node/13

Ha ehhez hozzávesszük a létezésen kívüli energia igényemet, akkor 2553 kcal a minimum napi szükségletem... A tömegnöveléshez pedig ennél több kell. Ennek megfelelően a napi cél energiabevitelemet 3000 kcal-nak tervezem beállítani. Összességében: most már tényleg komolyan bele kell kezdenem a hízókúrába... :-|

 

Szólj hozzá!

Címkék: kalkulátor életmód hízás napi kalória hízókúra kevés testtömeg energiaszükséglet energiabevitel fegyelmezetlenség

A bejegyzés trackback címe:

https://sovanyvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr232908601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása