HTML

Sovány vagyok és HÍZNI AKAROK!!!

Túl keveset foglalkoznak azzal, hogy hogyan lehet FELSZEDNI kilókat. Mindig csak a fogyás a téma. Pedig azt hiszem, sokan vagyunk, akik növelni szeretnénk a testsúlyunkat. Én is most éppen hízókúrába kezdek, teljesen tudományos(!) alapon, és ezen a blogon követhetitek, hogy mennyire járok sikerrel. Ráadásul így kényszerítve is vagyok arra, hogy folytassam a diétát/sportot/minden mást, ne adjam fel és másoknak is erőt és jó tanácsokat adhassak.

Friss topikok

Bocs a kihagyásért!

2011.04.25. 16:29 Sovány fiú

Kedves Naplóm!

Kérlek, ne haragudj, hogy ilyen sokáig nem írtam... :-) :-) :-)

Oké, szóval tényleg régóta nem írtam ide a blogomba. Elnézést kérek mindenkitől és magamtól is :-) Beteg voltam és nemcsak ide nem léptem be, de emailt sem olvastam, nem voltam iwiwen, facebookon és úgy általában a civilizált földi élettől elszakadtam :-(

Ami a betegségben a legrosszabb, az mindenképpen a majdnem mindig beköszöntő fogyás :-((( A testsúlyom megint 77 kg, persze télikabátban és a vasággyal együtt... :-( De hát innen szép győzni! Sajnos étvágyam még mindig nem nagyon van és a sportot sem kezdhetem még el, de ami késik, az remélem, tényleg nem múlik :-)

Tehát akkor, ahogy a Terminátor mondta: Még visszajövök."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sovanyvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr432854296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása