HTML

Sovány vagyok és HÍZNI AKAROK!!!

Túl keveset foglalkoznak azzal, hogy hogyan lehet FELSZEDNI kilókat. Mindig csak a fogyás a téma. Pedig azt hiszem, sokan vagyunk, akik növelni szeretnénk a testsúlyunkat. Én is most éppen hízókúrába kezdek, teljesen tudományos(!) alapon, és ezen a blogon követhetitek, hogy mennyire járok sikerrel. Ráadásul így kényszerítve is vagyok arra, hogy folytassam a diétát/sportot/minden mást, ne adjam fel és másoknak is erőt és jó tanácsokat adhassak.

Friss topikok

Minden kezdet nehéz ;-)

2011.04.03. 15:46 Sovány fiú

Már régóta el szeretném kezdeni a "hízókúrámat", de valahogy sose tudtam magam rászánni. Azt hiszem, ugyanezekkel küzdenek a másik oldalon harcolók (a fogyni akarók) is: majd a szabadság alatt, majd nyáron, majd télen, majd amikor több erőm lesz -- szóval máskor. De most már tényleg annyira elszántam magam és annyira elkeseredett is vagyok a súlyom miatt, hogy elkezdem. 

Ami fontos: egyáltalán nem akarok és nem is fogok semmilyen "tömegnövelő", "izomépítő", "erősítő" stb tápszert, készítményt használni.  
Sokkal inkább azt akarom bizonyítani magamnak is és az egész világnak ( ;-) ez azért tényleg nagyképű volt...), hogy egyszerűen a helyes életmóddal és étrenddel célt lehet érni.

Haladjunk sorjában:

1. A kegyetlen tények:
magasság: 192 cm,
testsúly: 77 kg,
életkor: 34 év,
nem: férfi.

2. A cél: 
86 kg-os testsúly egy éven belül és elsősorban nem zsír formájában. A dolog nem lehetetlen: még 1999-ben (igaz, ez már azért régen volt...) 89 kg voltam tiszta izom formájában a konditeremnek köszönhetően. Nem, nem használtam semmilyen "anyagot" és a mindenféle tápszereknek sem volt sok hatása (és általában pénzem sem volt rájuk...)
Magasság, nem: ezekben nem tervezek változtatást :-))),
az életkorom meg úgyis változik magától, az időutazás házilagos megvalósítását későbbre halasztom :-)

3. A módszer:
Rendszeres életmód, rendes, megtervezett étrend, sport. Alapvetően a szervezetem normális működését tervezem helyreállítani, ami reményeim és elképzeléseim szerint magával hozza a normális testsúlyt is. Nem fogok semmilyen tömegnövelő tápszert használni. Úgy általában véve, nem akarok semmi különösre költeni.

Tehát akkor: HÍZÁSRA FEL!

Egyébként mindenkitől elnézést kérek, hogy nem vagyok rutinos blogger - ez a legelső blogom és még csak tanulom a dolgot. Remélem, nem követek el jelentős hibákat.

2 komment

Címkék: életmód étrend hízókúra a kezdetek hízni akarok

A bejegyzés trackback címe:

https://sovanyvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr442796330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása